Plata si Transpot

Expedierea comenzilor efectuate inainte de ora 08 se face in aceiasi zi lucratoare.
Expedierea comenzilor efectuate dupa ora 08 se face in limita posibilitatilor in aceiasi zi lucratoare, cel tarziu urmatoarea zi lucratoare.
Expedierea comenzilor efectuate dupa ora 16 se face in urmatoarea zi lucratoare

Transport:

  • Posta romana: aproximativ 8 lei pentru primul kg
  • FanCourier 18 lei pentru primul kg *
  • DHL Express EU: 75 lei pentru primul kg

* nota: tarifele fan courier sunt valabile pentru localitatile deservite fara a taxa kilometrii exteriori parcursi. Lista completa o aveti aici

Modalitati plata:

  • ramburs (platiti la primirea coletului). Comison ramburs: 6 lei fix pentru Fan courier, respectiv 2.5 lei + 2.2 lei % pentru Posta Romana
  • in avans prin transfer bancar
  • cash la ridicarea produsului direct din Brasov

 

INTERNATIONAL ORDERS:

We ship internationally. Please contact us regarding the shipping options for your country


CONDITII DE GARANTIE

1. Nu constituie obiectul garantiei lipsa de conformitate derivata din:
Utilizarea in aplicatii ce necesita performante si calitati altele decat cele oferite de clasa si scopul pentru care acest produs este destinat sau in afara specificatiilor tehnice
Uzura normala a produselor (ex uzura fizica, mecanica si electrica, scaderea in timp a luminozitatii ecranelor)
Utilizarea produsului in conditii neadecvate (ex: actiunea socurilor, vibratiilor, loviturilor sau altor forme de abuz fizic, utilizarea produsului in conditii de mediu necorespunzatoare – noxe, fum, praf sau umiditate, defectarea produsului cauzata de interperii)
Setari gresite ale programelor, virusari, deteriorarea sau functionarea necorespunzatoare a sistemului de operare, a fisierelor de configurare sau a programelor instalate
2. Nu beneficiaza de garantie sau service gratuit:produsele prezentate in service in conditii de ambalare improprii sau care pot determina deteriorarea produsului in timpul transportului;
produsele care prezinta urme de lovituri, zgarieturi, socuri mecanice, etc
produsele asupra carora s-au efectuat interventii neautorizate sau ale caror sigilii au fost violate;
operatiunile normale de intretinere ale produselor si neconformaritatile aparute ca urmare a intretinerii necorespunzatoare, sau cazurile in care sunt utilizate aplicatii software nelicentiate, instalate sau folosite ilegal
3. Costul si riscul transportului apartin beneficiarului
4. Mentiuni:
Garantia se acorda doar clientilor, firma nefiind în niciun caz raspunzatoare în fata tertilor care achizitioneaza componente si echipamente comercializate de noi prin acestia;
Furnizorul nu raspunde pentru pierderile de date cauzate de eventualele defectiuni sau în perioada în care echipamentul se afla la sediul firmei noastre;
Orice reparare sau înlocuire a produselor va fi facuta în cadrul unei perioade rezonabile de timp, stabilita de comun acord între vânzator si consumator, si fara niciun inconvenient semnificativ pentru consumator, luându-se în considerare natura produselor si scopul pentru care acesta a solicitat produsele.
5. Nu constituie obiectul garantie produsele software gen programe de navigatie, harti instalate pe aparate.  Garantia se acorda exclusiv aparatelor si accesoriilor acestora



PROCEDURA TRIMITERE PRODUSE ÎN GARANTIE

Pentru rezolvarea cât mai rapida si corecta a produselor aflate în garantie, va rugam sa respectati urmatoarele reguli:
Majoritatea problemelor se rezolva de la distanta. In cazul in care nu se reozlva de la distanta, clientii vor trimite produsele la Brasov dupa ce au completat formularu de garantie de la adresa www.navo.ro
Plata coletelor va fi suportata de beneficiar la trimitere catre service si de furnizor la returnare catre client (daca se constata în service defectul reclamat).
Produsele se vor ambala astfel încât sa se evite deteriorarea lor din cauza transportului si NU vor fi însotite de accesorii decât daca acestea sunt necesare la testarea produselor.
Produsele vor fi insotite obligatoriu fisa de service care sa contina cât mai multe detalii despre produsele respective (defect reclamat, configuratie, alte observatii). Pentru o diagnosticare cât mai rapida, va rugam sa evitati exprimari de genul: “defect”, “nu functioneaza”, “erori” si sa specificati defectul produselor cât mai detaliat posibil.
Pentru garantie trebuie sa furnizati numarul comenzii sau numele si data achizitionarii produsului